Vaikuttavaa markkinointia

Haluamme edistää, kestävää ja terveellistä syömistä paitsi tarjoamalla maukkaita ja laadukkaita tuotteita, myös jakamalla tietoa ja madaltamalla kynnystä syödä maittavaa, kotimaista, kasvipohjaista ruokaa ja lisäämällä kiinnostusta ruoan alkuperää ja ympäristön arvostamista kohtaan.

  • Yhteistyössä HOAS:n kanssa jaamme ’starttipaketti’-tuotekasseja ja terveellisiä ruokaohjeita uusille, useimmiten ensimmäiseen omaan kotiin muuttaville opiskelijoille.
  • Elintarviketeollisuusliiton Maistuva päivä – kampanjan merkeissä kutsumme koululaisryhmiä tutustumaan myllyn toimintaan.
  • Olemme mukana Yrityskylässä, jossa tutustutetaan kuudesluokkalaisia yhteiskunnan ja yritysten toimintaan. Helsinki-Vantaan Yrityskylästä löytyy siis myös Helsingin Mylly, jonka myllärinä ja myyntipäällikkönä koululaiset pääsevät kokeilemaan elintarvikeyrityksen pyörittämistä.
  • Viljelijän vuosi – somekampanjan avulla lisäämme kuluttajien tietoisuutta siitä, mistä aamupuurolautasella oleva kaura on peräisin ja kuinka paljon työtä sen viljely vaatii.
  • Myllärin Muumi-tuotteilla olemme mukana Moomin Charactersin organisoimassa Meidän meri -kampanjassa, jonka tavoitteena on Itämeren suojelu.
  • Vantaan Yhteinen pöytä ja Järvenpään Yhdessä katettu -hankkeet jakavat ruoka-apua vähävaraisille ja lahjoitamme mielellämme tuotteitamme tähän tarkoitukseen.
  • Venner – #lapsellelounas -hanke on huolehtinut poikkeusoloissa vähävaraisille koululaisille koululounaan korvaavia ruokakasseja, joihin olemme lahjoittaneet Myllärin ateria-aineksia.
  • Useammassakin oppilaitoksessa on haluttu kokeilla opiskelijoille tarjottavan aamupuuron vaikutusta jaksamiseen. Tällaisessa olemme mielellämme mukana ja hiutaleita on lahjoitettu kokeilujaksolle eri oppilaitoksiin.
  • Tuotteemme kantavat ylpeinä Hyvää Suomesta -merkkiä tai Avainlippua ja olemme mukana mm. #valitsehyvääsuomesta ja #oleosahyvänketjua -somekampanjoissa kampanjoimassa suomalaisen ruoan puolesta.
  • Valmistamme tuotteita myös K-ryhmän ‘Tuottajalle kiitos’ -kampanjaan, jonka avulla tuetaan suomalaista maataloutta.
  • Suomen suurimpana luomuviljan jalostajana osallistumme Pro Luomun järjestämiin markkinointikampanjoihin ja -tapahtumiin luomutuotteiden käytön edistämiseksi.

Anna palautetta

Kuulemme mielellämme kokemuksia tai mielipiteitä tuotteistamme.

* Pakolliset kentät

  • Kuva saa olla enintään 2Mt.
  • Jos haluat vaihtaa liittämäsi kuvan, paina Valitse tiedosto -nappia uudelleen ja valitse toinen kuva.
  • Jos haluat peruuttaa kuvan liittämisen, paina Valitse tiedosto -nappia uudelleen ja peruuta liittäminen ("Kumoa"-nappi/mobiililaitteen takaisinmenotoiminto).

Myllärin uutiskirje

Liitämme mielellämme sähköpostiosoitteesi postituslistallemme. Myllärin uutiskirje ilmestyy n. 4-6 kertaa vuodessa. Valitse alta haluatko yleisen uutiskirjeen vai gluteenittomiin tuotteisiin keskittyvän uutiskirjeen. Muistathan ruksata myös suostumuksen.