Pikajuoksija Lotta Kemppinen alkaa edistää Myllärin-tuotteiden markkinointia, myyntiä ja tunnettuutta.
”Solmimme juuri yrityshistoriamme ensimmäisen sponsorointisopimuksen”, hehkuttaa Helsingin Mylly Oy:n kaupallinen johtaja Jarkko Tuomola.
Elintarviketieteitä opiskeleva Lotta Kemppinen on mainio mainoskasvo Myllärin-brändille. Oikeanlainen ravitsemus ja terveellinen ruokavalio on urheilijalle tärkeää. Myllärin laadukkaat tuotteet auttavat häntä sopivan ja monipuolisen ruokavalion koostamisessa.
Kemppinen on jo aiemminkin käyttänyt Myllärin-tuotteita ja tehnyt niistä julkaisuja sosiaalisen median kanaviinsa. Mutta jatkossa näymme hänen virallisena sponsoroijanaan myös kisoissa. Myllärin-logo tulee näkymään esimerkiksi kisavaatteissa ja haastattelupaidassa.
Vuoden mittaisen sopimuksen aikana Kemppinen saa käyttää Myllärin-tuotteita eli ateriajyviä, kaura-aterioita, muroja, myslejä, puuroaineksia ja jauhoja. Helsingin Mylly tukee myös rahallisesti urheilijan kisoihin ja harjoitteluun liittyviä menoja. Tuki maksetaan Suomen Urheiluliiton kautta.
Lotta Kemppinen on lupaava nuori urheilija. Vuonna 2020 hänen ennätysaikansa 100 metrillä oli 11,45. Lisää hänen urheilumenestyksestään voit lukea Ylen uutisesta: 19.2.2020 Suomalaisen pikajuoksun uusi kärkinimi nousi huipulle valmennusryhmien ulkopuolelta
Yksi Lotan lempiresepteistä on Myllärin Tomaatti Kaura ateria-aineksista valmistettu kaura-Yambalaya, jonka reseptin löydät verkkosivuiltamme.
Lue lisää Kemppisen lempiresepteistä verkkosivuiltamme: Näillä kauraherkuilla jaksaa juosta