Myllärin pakkausilmeen uudistus jatkuu

90-vuotta täyttävä suomalainen perheyritys päivitti alkuvuonna suomalaisten rakastaman Myllärin-brändin. 

Uusi pakkaus, tuttu sisältö

Keväällä lanseerattujen uutuustuotteiden myötä uusi pakkausilmeemme alkoi pikku hiljaa näkyä kaupoissa. Nyt uudistus on edennyt ja elokuun alusta alkaen moni tuttu tuote löytyy kaupoista uuden brändi-ilmeemme mukaisesta pakkauksesta.

Samalla osa gluteenittomista tuotteista siirtyy pussista koteloon.

Lue lisää brändiuudistuksestamme

Katso kaikki Myllärin uutuudet
Uusia Myllärin-pakkauksia

Jaa artikkeli

Sinua voisi myös kiinnostaa

”Vehnä 2.0:aa viljellessä suojelen luontoa”
Uutiset 28.01.2025

”Vehnä 2.0:aa viljellessä suojelen luontoa”

Miksi valita Vehnäjauho 2.0? – Ihan jo ympäristösyistä. Välkympi vehnänviljely tukee luonnon monimuotoisuutta, vähentää vesistökuormitusta ja sitoo hiiltä maaperään, kertoo … Lue lisää

Vehnäjauho 2.0:n takana on viisi suomalaista vastuullisuusviljelijää
Uutiset 27.01.2025

Vehnäjauho 2.0:n takana on viisi suomalaista vastuullisuusviljelijää

Miksi Vehnäjauho 2.0 on parempi valinta kuin ”perinteinen” vehnäjauho? – Ihan jo ympäristösyistä. Välkympi vehnänviljely tukee luonnon monimuotoisuutta, vähentää vesistökuormitusta … Lue lisää

Kari Alasaari: ”Vastaan viljelemästäni kaurasta kuluttajalle asti”
Uutiset 17.01.2025

Kari Alasaari: ”Vastaan viljelemästäni kaurasta kuluttajalle asti”

– Piirun verran parempaa. Se mitä tehdään, tehdään kunnolla. Teot puhuvat ja sanojen takana pysytään. Olen utelias kaikelle uudelle, haluan … Lue lisää

Vuoden 2023 vastuullisuusraportti kokoaa vastuullisuusteot yksiin kansiin
Uutiset 16.12.2024

Vuoden 2023 vastuullisuusraportti kokoaa vastuullisuusteot yksiin kansiin

Helsingin Mylly, 90-vuotias suomalainen perheyritys, on julkaissut vuoden 2023 vastuullisuusraporttinsa. Katsaus kokoaa yhteen yrityksen edistysaskeleet ympäristön, vastuullisen hankinnan sekä ihmisten … Lue lisää