Myllärin 10 vastuullisimman ruokabrändin joukossa
Myllärin sijoittui Sustainable Brand Index 2024 -tutkimuksessa sijalle 23. Tutkimus selvittää suomalaisten mielikuvia brändien vastuullisuudesta.
Tutkimuksessa oli mukana 243 brändiä. Elintarviketeollisuus-kategorian 33 brändin kisassa Myllärin nappasi viime vuoden tapaan sijan 10.
”Noteeraus 25 vastuullisimmaksi koetun brändin joukossa tuntuu hyvältä”, iloitsee Helsingin Myllyn toimitusjohtaja Niklas Kumlin.
Neljännen polven suomalaisena perheyrittäjänä Kumlin kokee, että vastuullinen toimintatapa on ollut osa 90-vuotiaan yrityksen arkea alusta asti. ”Haluamme jatkossakin tehdä hyviä asioita etupeltoon ja ruokkia onnellisuutta.”
Sustainable Brand Index on Euroopan suurin vastuullisuuteen keskittyvä tutkimus. Suomessa tutkimusta on tehty vuodesta 2013. Tänä vuonna kysyttiin 12 000 kuluttajan mielipiteet 243 brändistä. Suomalaisten mielestä vastuullisin brändi tänä vuonna on Elovena.
Lue lisää Sustainable Brand Index -tutkimuksesta