Myllärin pakkausilmeen uudistus jatkuu

90-vuotta täyttävä suomalainen perheyritys päivitti alkuvuonna suomalaisten rakastaman Myllärin-brändin. 

Uusi pakkaus, tuttu sisältö

Keväällä lanseerattujen uutuustuotteiden myötä uusi pakkausilmeemme alkoi pikku hiljaa näkyä kaupoissa. Nyt uudistus on edennyt ja elokuun alusta alkaen moni tuttu tuote löytyy kaupoista uuden brändi-ilmeemme mukaisesta pakkauksesta.

Samalla osa gluteenittomista tuotteista siirtyy pussista koteloon.

Lue lisää brändiuudistuksestamme

Katso kaikki Myllärin uutuudet
Uusia Myllärin-pakkauksia

Jaa artikkeli

Sinua voisi myös kiinnostaa

Uusi ravitsemussuositus: ”Lisää leipää ja puuroa”
Faktaa ruuasta 24.03.2025

Uusi ravitsemussuositus: ”Lisää leipää ja puuroa”

– Täysjyväviljoille on nyt ensimmäistä kertaa kirjattu saantisuositus: vähintään 90 g/vrk (kuivapainona). Oman terveyden ja ympäristön vuoksi ruokavalioon kannattaa sisällyttää … Lue lisää

Myllärin 10 vastuullisimman ruokabrändin joukossa
Uutiset 10.03.2025

Myllärin 10 vastuullisimman ruokabrändin joukossa

Myllärin sijoittui Sustainable Brand Index 2025 -tutkimuksessa sijalle 21. Tutkimus selvitti suomalaisten mielikuvia 248 brändin vastuullisuudesta. Lue lisää

”Vehnä 2.0:aa viljellessä suojelen luontoa”
Uutiset 28.01.2025

”Vehnä 2.0:aa viljellessä suojelen luontoa”

Miksi valita Vehnäjauho 2.0? – Ihan jo ympäristösyistä. Välkympi vehnänviljely tukee luonnon monimuotoisuutta, vähentää vesistökuormitusta ja sitoo hiiltä maaperään, kertoo … Lue lisää

Vehnäjauho 2.0:n takana on viisi suomalaista vastuullisuus­viljelijää
Uutiset 27.01.2025

Vehnäjauho 2.0:n takana on viisi suomalaista vastuullisuus­viljelijää

Miksi Vehnäjauho 2.0 on parempi valinta kuin ”perinteinen” vehnäjauho? – Ihan jo ympäristösyistä. Välkympi vehnänviljely tukee luonnon monimuotoisuutta, vähentää vesistökuormitusta … Lue lisää