Myllärin 19. vastuullisin brändi
Ensimmäistä kertaa mukana ja heti 20 vastuullisimman brändin joukkoon. Myllärin sijoitus oli 19. Sustainable Brand Index 2023 -tutkimuksessa, jossa oli mukana 228 brändiä. Elintarviketeollisuus-kategorian 32 brändin kisassa Myllärin nappasi sijan 10.
– Olemme tehneet pitkäjänteistä työtä vastuullisuuden eteen ja on upea nähdä, että se huomataan myös yrityksemme ulkopuolella. Taloustutkimuksen ja Factumin tekemien asiakastyytyväisyystutkimusten mukaan Helsingin Myllyn vastuullisuustyötä on arvostettu jo pitkään, mutta tämä on ensimmäinen kerta kun pääsimme mukaan Sustainable Brand Index -tutkimukseen, iloitsee Helsingin Myllyn viestintäpäällikkö Milla Rämö.
Mittauksessa oli mukana 228 eri brändiä. Suomalaisten mielestä vastuullisin brändi tänä vuonna on Valio. Elintarviketeollisuus-kategoriassa, 32 brändin joukossa, Myllärin sijoittui kymmenenneksi.
Sustainable Brand Index on Euroopan suurin vastuullisuuteen keskittyvä tutkimus. Suomessa tutkimusta on tehty vuodesta 2013. Tänä vuonna kysyttiin 12000 kuluttajan mielipiteet 288 brändistä.
Lue lisää Sustainable Brand Index -tutkimuksesta
Tutustu vastuullisuusraporttiimme