Myllärin brändin arvostus nousussa

Myllärin brändi teki huiman nousun Brändien arvostus -tutkimuksessa. Se nousi sijalta 86 sijalle 39! Lisäksi olimme arvostustaan eniten nostaneiden neljän parhaan yrityksen joukossa.

“Kiitos luottamuksesta, haluamme lunastaa sen joka päivä”, iloitsee Helsingin Myllyn toimitusjohtaja Niklas Kumlin.

Tutkimuksessa kuluttajat antavat tuntemilleen brändeille arvosanan sen mukaan, kuinka paljon he kyseistä brändiä arvostavat, käyttävätkö he kyseistä tuotemerkkiä pääasiallisesti ja kuinka todennäköisesti he suosittelisivat tuotemerkkiä muille.

Tutkimuksessa oli vuonna 2021 mukana 590 brändiä yli 60 eri tuoteryhmästä. Tutkimuksen toteutti Taloustutkimus Oy.

Myllärin uutiskirje

Liitämme mielellämme sähköpostiosoitteesi postituslistallemme. Myllärin uutiskirje ilmestyy n. 4-6 kertaa vuodessa. Valitse alta haluatko yleisen uutiskirjeen vai gluteenittomiin tuotteisiin keskittyvän uutiskirjeen. Muistathan ruksata myös suostumuksen.